Wednesday, March 28, 2012

Orang Kawen !!!!


16.3.2012 adalah tarikh keramat
sbb ape aku kata keramat ???
hahaha
sbb tarikh ni la si azie ahmad kawin
dah gatal sgt la nie.. :P
aku ni asyik keje je
raya puasa keje
raya aji keje
raya india ngn raya cina pun keje
sng citer sume public holiday aku sapulah !!
hehehehe
tp kali ni aku amek cuti untuk ber"reunion" sekejap 
dgn member2 yg dah lama sangat x jumpa..

Kami memulakan perjalanan, aku drive pastu si WAWE ni co-pilot

Yang menyemak kat seat belakang, dari kiri lili, pijah ngn syida..

Sebab dah lama tak merantau jauh-jauh, aku pun jadi jakun, nape la pekataan IPOH tu besau sgt..

Tempat yang dituju..

Kami nak "check in"..

Tetamu VVIP ... :)

Sebok menulis kata-kata indah..

Dewannya..
banyak betul duit minah ni sewa dewan..

 Pengantin baru dgn pengapit (Rahimah)

Alyaa dgn faridah tunggu turn nak simbah "air bomba" kat pengantin..haha

reti ke x tu ??..ngeh3..

Yeay !!!

singgah jap kat sini...
kamera ade 3, tp sume guna auto..haha..dasar pompuan..

walaupun 2 hari 1 malam je kat perak, 
tp sgt puas hati..
BEST !!
bg aku la sbb dah lama x cuti-cuti malaysia..
hahaha..
so next destination... SABAH  !!!..
jadi, 
SILA LAH MENABUNG !!




No comments: