Thursday, December 25, 2008

LaPToP RoSAk !

Sedih..sedih..
Dah hampir 3 minggu, satu-satunya laptop yang aku ada rosak..
Terbantut aktiviti harian..
Nak online susah, nak tgk movie pun tak boleh..
Ni kan pulak nak siapkankan projek tahun akhir yang bertimbun tak siap..
~ish..ish..ish~
alasan semata-mata..hahaha
Siang hari, masa-masa aku dihabiskan kat makmal, so x terasa sangat la masa tu berlalu..
tapi kalo malam, terasa panjang je.
Maklumla, kalau ada laptop, adeje bende nak dibuat.
Jadi, malamku diisi dengan merayap kat bilik member-member lain, tengok tV,
buat psm sikit-sikit and baca majalah.
Sampai aku ulang majalah yang sama 2 - 3 kali..
huhuhu..
Semalam,
Aku decide untuk beli satu novel yang tebal, biar sampai tak larat nak baca..
aku ni bukan kaki novel, so satu novel pun dah cukup untuk setahun..
hihihi..
Novel tu "The Memory Keeper's Daughter" by Kim Edwards..

Setakat ni baru dua bab je habis..
boleh tahan la ceritanye..
Hopefully, laptop yang dah 2 minggu masuk ICU tu siap this week..
before start new semester..
kalau tak, susah aku....
aDioS !!


No comments: